Hur ska det gå idag?

God morgon allihopa!

Nu är jag uppe ganska tidigt , jag börjar halv tolv ! Men ska ju lite längre bort idag än till skolan . ska ju orgentera idag. Alltså hur gamla tror dom att vi är igentlige? Vi är 17-18 år , inte 10 typ .. Aja det här är ju en del av idrottsbetyget så lika bra att dra dit och vara helt vilse i skogen. Som tur är så har man ju Alexandra med sig och hon är typ grym på att läsa kartor , eller ja !Bättre än mig i alla fall .

Dagens planer!!

Fixa mig. ( ta på mig mjukis kläder och lite sånt )
Åka till tvetaberg och orgentera ..
Åka hem och blogga och vila lite..
Ha tvättstugan
( fattar ni vilken snäll dotter jag är )



Kommentarer
Postat av: Jonas

Jag brukar faktiskt plocka ur diskmaskinen, så jag är också jättesnäll. Fast jag är ingens dotter...tror jag.

2009-09-23 @ 10:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0