Home sweet home !

Home sweet home ,eller vad säger ni? Inget är bättre än hemma faktiskt .. Kom nyss hem från skolan helt slut faktiskt . Inte för att det har varit en jobbig dag , utan det är de att jag har varit smått irreterad hela dagen , hostat , och varit yr i några timmar .. Det har blivigt lite bättre sen igår men känner att kroppen inte vill hänga med riktigt . Tycker att det är jobbigt att ens ställa mig upp . Jag funderar på om jag ska vara hemma imorgon.För det känns onödigt att åka till skolan och sen så säger läraren att jag inte får vara kvar, För jag får ju inte vara i köket om jag är sjuk . Och eftersom det är svininflensa grej nu så får man inte ens vara i köket när man är lite hängig och känner sig dålig. Hur skulle det då se ut om jag gick runt där och hostade och hade mig?!
Nej så ska prata lite med mamma och se vad hon tycker ..
Ska faktiskt ta och diska nu och vara en snäll liten dotter , vilket jag redan är men jaa! :) Så hur har eran dag varit då?!
Eller dum fråga igentligen att fråga det får ju ändå inget svar från er läsare,vilket betyder att ni är så ointresserade av att skriva vad ni tycker men ändå kollar ni in min blogg. Så sött !! Men ska diska nu så jag får något gjort idag. Hörs när vi hörs. Puss

Kommentarer
Postat av: mamma

Tycker du ska stanna hemma, ser i dina ögon på bilden att du inte alls mår bra.... lilla gumman... mamma köper något gott till dig som du får på fredag..Puss

2009-09-16 @ 14:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0