höll nästan på att glömma ..

När jag och Jonas satt på McDonalds tidigare idag så ringde min mobil och jag svarade ( jag som inte brukar svara på nummer som jag inte känner igen ). Men idag gjorde jag det . Och då var det en tjej från Dagensnyheter som ringde mig..Och jag blev nästan glad att det kanske kunde vara något om min blogg ,eller något..Men neej den lyckan försvann ju ganska fort . Så här löd samtalet.

Jag - "Hallå"
Hon- "Ja hej jag ringer från Dagensnyheter,är det Frida jag pratar med "
Jag -"Ja?"
Hon - "Vad bra, hur gammal är du?"
Jag -" 17?!"
Hon -" Jaha , oj då har jag nog ringt fel , ber så mkt om ursäkt . Hejdå"
Jag -  " Ja hejdå !" fuuucccckkk !!

Blev glad för stunden men men . Blev väldigt nyfikn över vad dom ville den " riktiga" Frida ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0