Hemma nu !

Nu är jag äntligen hemma , jävla pissväder förstörde mitt hår idag .. Blir så förbannad !
Dagen har varit helt underbar , träffade Emil på bussen på väg ner till stationen i morse , han var tydligen för trött för att vara i sin skola så han åkte hem .LAT!! Träffade Alex och Simone på stationen som jag sa ! Det var ganska chill i skolan hade bara 2 lektioner, så slutade runt 1 idag . Super skönt , eller vad säger ni ;)
Efter skolan åkte jag ín till stockholm och träffade Jonas <3 , vi gick runt och busade, jag var på flummhumör hela tiden . Så skrattade åt allt ;)
Nu sitter jag och svullar i min pizza också , lovely.. ;)



Kolla vilket svullo Jonas är :o (Jag åt inget , lovar ;) noot ! )

Kommentarer
Postat av: Jonas

Frida ljuger.... :O

2009-09-22 @ 20:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0