Hemma igen..

Nu har jag kommit hem från stockholm . Det var kaos överallt när man skulle åka därifrån. Dom har ju stängt av halva stockholm för att några dumma kostym nissar skulle åka till Bromma flygplats. Men hallå kom igen varför måste dom stänga av halva stan så vi andra får stå i kö i ca 1 timma .. Tycker det är jätte töntigt.
Men what ever, jag köpte mig en jätte fin ring som jag snart lägger upp bild på . ska bara skriva klart ..

När jag satt i bilen på väg hem så började ag tänka på det här med svininfluensan. Jag är jätte rädd för den alltså . Media överdriver det vet jag men folk har ju dött av det.. Känns som att man aldrig skulle kunna ta i något längre utan att bli sjuk . Så på skolan har dom kommit med värsta grejen att vi måste vara skit noga med att tvätta händerna och ta papper för att stänga av kranen. Så det är väl bara att göra som dom säger .
Även fast att jag fortfarande rädd ..

Kommentarer
Postat av: Jonas

Det är en konspiration för att sätta oss i skräck. Folk dör i influensa varje år, men nu är det en ny och media försöker bara skrämma oss.

2009-09-05 @ 17:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0