Hemma hos Alexandra..

Sitter hemma hos Alexandra, ska sova hos henne . Usch vad jag har saknat den tjejen eller . Men nu är hon brun och fin och hem kommen från Egypten ;)
Men inga bilder idag tyvärr kommer nog upp i morgon när jag är hemma igen för hennes data vill tydligen inte installera min kamera så det kommer imorgon så var inte oroliga .. I'll be back ;)
Fick ett jätte fint rosa armband av henne , stort tack alexandra baby .
Har varit en ganska trög dag , men sista lektionen var kul dom sista 20 minuterna . Jag och alex tog jätte fula bilder ( men får tyvärr inte lägga upp den för henne ) Me ntror jag satt och skrattade i minst 10 minuter åt samma bild . Alex blev så fin på en av dom så jag höll på att dö .Sånt är härligt eller hur ?! Skratta är verkligen det underbaraste som finns .. Vet ni vad som är jobbigt? Vi måste ta 7 bussen här ifrån för att komma i tid till skolan , mitt ute i öde marken bor hon, mysigt men vem orkar åka buss klockan 7 ? Inte jag i alla fall .
Men som sagt bilderna kommer upp i morgon . Vi får höras mer i kväll förlåt för att jag inte varit så aktiv på bloggen idag eller ja dom senaste dagarna men min data har varit helt knasig inte alls kul .. Blir bättre när jag får ny data som kanske blir till jul ..
Men nu ska jag och ALex hitta på något bus så vi hörs mer ikväll ..
Puss ..

Kommentarer
Postat av: LD

Fett najs! Låter som en bra dag? eller har jag fel

2009-09-02 @ 22:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0