Helgen är över och jag är tillbaka!

Jag är riktigt ledsen över att jag inte har bloggat något alls över helgen och ni borde ju vara förkrossade verkligen, eller hur ?!  Nej men ajg hoppas att ni har haft en bra helg , det har jag ! Men det konstiga var att jag mådde faktiskt dåligt under tiden då jag inte bloggade. Fick dåligt samvete . Haha !! Så kan det vara ..
Men eftersom ni inte har fått veta något om min helg så tänker jag faktsikt skriva om den. Kanske inte hänt så mkt . Men det är värt att veta ..

Fredag:
Som alla vet så började ju dagen med att jag väntade på mamma hemma för att vi skulle åka och handla . Och det gjorde vi . Och jag fick rengörings grejer för mitt ansikte , vilket jag verkligen behövde så det var ett bra inköp tycker jag ! Sen var det bara för mig att åka till stockholm och möta Jonas. Sen hjälpa vi mamma med maten när vi kom hem.Och det blev ett jävla liv på kvällen sen efter maten så jag och Jonas drog ut på en promenad . Sen somnade vi runt 1.. Fredagen var mysig..

Lördag: Vaknade rätt tidigt. Jonas och jag drog ner till stan och åt lite lunch.Sen åkte vi och handlade med mamma igen.Sen fram mot kvällen kollade vi på Idol och hade det bra . Haha !!

Söndag: Klockan är i för sig bara 13.10 så det har ju inte hänt så mkt . Jag har sagt hej då till Jonas. Och nu sitter jag här . Får se vad som händer !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0