här igen.

Så där ja nu är man vaken , usch vad trött jag var märkte jag hihi.Men behövde sov dom har två timmarna typ för nu orkar jag att vara uppe halva natten och blogga för er , bra va? ;)
Innan jag gick och la mig så åt vi lite mat , och ja jag var för trött för att lägga upp bilden som jag tog på maten så lägger upp den nu . Jag är lite lat jaja , men ni älskar mig ändå :)
Maten var rätt god faktiskt men kanske lite för stark för mig. Ska jag vara ärlig så har jag inte så mycket att säga idag , utan det kommer nog mer i morgon . För imorgon ska jag få en ny Jacka och då blir det liv i mig kan jag säga . Kanske blir så att jag köper något mer , vem vet ;) det gäller att bevaka bloggen i morgon . För nu blev ni allt nyfikna va ?


Thai mat blev det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0