Haha . Patetiska lilla flicka ..

Fick nyss en komentar där det stod " snälla sluta blogga, sluta vara så wannabe kissie.. bla bla bla"
Haha lilla lilla gumman .. Jag är ingen wannabe kissie.. Visst jag kollar in hennes blogg men jag härmar fan inte henne . Jag tog lite saker av henne i början för att komma igång med bloggandet , men vem har inte gjort det?
Lixom kolla bara på Dessie .. Och vad vet du . Kissie kanske har tagit allt från Dessie som det går rykten om. Och NEJ , bara för att en liten fjortis säger åt mig att blogga så tänker inte jag göra det heller . Never. sluta kolla in min blogg och gå vidare med ditt liv .. Lixom HALLÅ patetisk att en liten tjej ska sitta och kolla in min blogg men endå tycka illa om mig . Move on bitch ..
Plus om jag nu härmar dom är det väl endå min ensak . Jag kanske tycker at dom bloggar så bra att jag vill se ut som dom .. Blir bara så förbannad .. Usch !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0