Gud så pinsamt .

Haha det är så pinsamt så jag måste ta upp det! 
Haha alltså hur fan kan du gå med på att bli Kissies nya pojkvän , det är en liten tävling.Och om du nu vinner så dumpar hon dig efter 1 månad. Fast du är ju vagnhärads största player. Gå in på kissies blogg så ser ni JOHANNES längst ner på listan , och han är fan inte snygg . Känner ju snubben . Det ger mig lite status faktiskt , både jag och Alexandra skrattar åt dig . Det är faktsikt pinsamt , vet inte om jag ska skratta eller bli arg så det blir en blandning..Usch lite patetisk , det måste ju typ betyda att du inte kan få nån bättre än Kissie ? eller vänta nej tjejerna flockas runt dig , men när dom fått veta hur du verkligen är så sticker dom . Och jag tycker inte synd om dig . Förlåt att jag snackar skit om dig men du är en skitstövel. Och du borde börja med att skaffa dig ett liv ;).
Aja lycka till i den pinsama tävligen , verkligen .. Hahaha !!
Hela södertälje skrattar åt dig , så ta åt dig lilla gubben !!

Jag vet att jag är en bitch och ni älskar det . För älskar jag det så gör ni också det. Så är livet .
Puss !

Kommentarer
Postat av: Emmii

Jag är en av kissies vänner! Nu är jag allså trött på hennes falska rollspel och hennes diviga stil hon kör mot sina vänner!



du kan läsa mer på min blogg

2009-09-22 @ 22:43:15
URL: http://lemondream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0