göra om rummet snart då ..

Medans jag och mamma var på IKEA så pratade vi om lite saker . Så vi ska typ göra om mitt rum lite i taget varje månad . Så nu har vi börjat med Spegeln.Ska ta bort den här länga saken som ser ut som en fotölj och ska få dit en riktig fotölj i stället . Så jag får bättre plats i rummet . Sen ska jag få upp nya hyllor , med förvaringsboxar . En stor tavla som jag gillade ska upp på väggen . Och sen blir det väl en ny byrå till mina kläder och en ny säng .. Palla ha 90 säng när man kan ha 120 eller 140 säng . Det börjar bli ordning på mitt rum snart och det ska bli otroligt skönt alltså .. Sen får vi ju studiebidrag på onsdag så jag ska allvarligt köpa den där mjukisdressen . Den var underbart fin . Och sen om ni säger att jag härmar Kissie eller Dessie , SÅ WHAT? alla har sån och jag vill var en i mängden .. Så jag tänker köpa en .. Men nu ska jag snart äta lite kvällsmat och lite sånt . Vi hörs helt enkelt mer senare .. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0