God morgon!

God morgon!

Vaknade ganska sent idag, men det var skönt att sova. Förutom när jag var tvungen att öppna dörren för katterna klockan 5 imorse .. Usch usch säger jag bara !
Så hur ser dagen ut ?!

Städa rummet. Det är ett måste, eller i alla fall dammsuga och lite sånt. Mamma får gäster hit imorgon så vill inte att det ska se ut som värsta terrorattacken här inne ;)
Bada.
Har ju längtat så efter att få bada , ända sen igår.Men igår var jag för lat för att göra det så idag blir det av .
Göra frukost. Jag känner för att göra en stor frukost till bara mig idag. Trotsallt så är det Me Time idag!
????.... Sen får vi se vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0