God morgon!

ja nu är jag uppe i alla fall . Eller ja jag har varit vaken sen klockan 9 , men har ju duschat och lite sånt innan jag satte mig här . Ja så vad händer idag då ?... Jo jag ska ju hjälpa mamma med tvätten , och måste då väcka min bror om en timma så han kan hjälpa mig och bära ner allt ...Så jag har bara tagit på mig något . Det blev mjukisbyxor , linne och så blev det att sätta upp håret i en boll ..
Jag har ju sagt flera nätter i rad nu att jag måste fixa mina naglar, men har inte gjort det än , utan ska göra det efter jag varit nere i tvättstugan första gången.Men nu ska jag äta frukost och titta på lite tv innan det jobbiga börjar . Men ni får ha det så bra så länge. Pussar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0