funderar...

Jag funderar på om jag ska sluta blogga i ca 4 månader tills julen är över .. Jag behöver verkligen en ny dator och jag vet inte hur man gör för att bli känd på egen hand . Folk som sagt att jags kulle få hjälp men neej har fått göra allt själv i alla fall . Så funderar på om jag ska lägga ner ett tag så jag får en bättre dator så jag kan skriva bättre och göra mer saker på den ..
Eller vad tycker ni , skajag fortsätta eller skajag lägga ner i 4 månader?
För jag känner att om ajg ska kämpa för att bli känd så behöver jag både hjälp från folk men också en snabbare dator som klarar mer än vad den här gör .. Är aå trött på den så säg gärna hur jag ska göra skulle vara lite hjälp på traven ..
Puss

Kommentarer
Postat av: LD

Okej ja förstår va du tänker och de är helt upp till dig.. De här är lixom den ända bloggen ja kollar på lite då och då och du gör ett riktigt bra jobb :)

asså ja e en höjdare på att göra dåliga datorer till bra så om du vill att den blir typ 100X snabbare så äre bara att fråga så hjälper ja ;)

Fast du bestämmer.. :)

2009-09-03 @ 19:52:46
Postat av: Sarra

Jo jag håller med dig LD. Du bestämmer helt om du vill fortsätta blogga :)

2009-09-03 @ 19:55:19
Postat av: divan s

LD verkar vara en som vill hjälpa till :)

Ja kan hjälpa till genom att kolla in din blogg så ofta ja kan :D

2009-09-03 @ 19:57:24
Postat av: .

Fundera på du..

2009-09-03 @ 19:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0