Frizzie talar ut ..

Alltså jag måste bara få tala ut om det här med "hollywood fruar" .Alltså allvarligt, om man gör ett program om kärringar som är rika och bor i hollywood så är man inte ett dugg påhittig om vad man kan göra för program, jag tycker att det är samma program hela tiden fast av olika titlar!
Det enda som dom har fruarna har är pengar och att dom är svenskar och bor i hollywood med en 80 årig gubbe.
Jag tänker då inte titta på det , tänker klaga om det hela tiden .Tänk dig själv att sitta och titta på gamla tanter som sitter och skryter om hur underbart dom har det och bla bla bla ! Men vem vet hur dom har det när kameran inte är på ?!   Jag blir bara förbannad på att dom ens kan göra såna här program , tror inte att dom fattar att vi "svensson" kanske tar åt oss , jag tror inte att jag är den enda som blir förbannad på det här . Dom är ju fejk allihopa , kolla riktigt noga på dom , det är lixom sillikon överallt i ansiktet och på kroppen ..
Och den jag stör mig mest på är den här Agnes-Nicole Winter, hon säger att hon är med i filmer , URSÄKTA?! jag sitter alltid och tittar på film vilka filmer är hon med i om jag får fråga ?! Säg nån bra film som hon är med i ? Känner inte ens igen kärringen .. Och ja jag vet att jag klagar .Men nån måste ju göra det eller hur ..

Frizzie har en åsikt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0