Fortfarande vaken .!

Sitter fortfarande vaken , suttit och smsat lite nu i över en timma .Med vem får ni aldrig veta, eller ni kanske redan vet vem det kan vara?! vad vet jag lixom. Sitter och funderar på om jag ska kolla på CSI tills jag somnar ? Jag tycker att det låter som en bra ide, och imorgon kommer jag ha massa klagande komentarer, ser redan fram emot det ;) Helt ärligt, man ser vilka som inte har något liv när det kommer sådana komentarer .Går ju inte att göra något annat än att skratta åt det !

Juste har en sak att säga med!
Det här med Dessie och Paow nu då? Vänner? Nej nej och åter nej .Så får det f*n inte bli , inte igen ! Det var lixom typ för 3 dagar sen som Dessie skrev värsta "hat" texten på hennes blogg om Paow och allt som hade hänt mellan dom två . När är det dags för dom att börja växa upp och inse att dom är inte gjorde för varandra , dom ska inte vara vänner för alla vet att dom kommer börja bråka igen.Helt ärligt !  Aja , fattar bara inte hur Dessie kan ta tillbaka Paow efter allt skitsnack hon har låtit Dessie gå igenom . Men det är snyggt gjort .. Verkligen..
Det var det jag ville säga ..

God natt ! The One And Only !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hon smsade med MIG! :D

2009-09-23 @ 10:02:50
Postat av: Jonas

Hemligt som fan! ;)

2009-09-23 @ 10:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0