Första gången på nästan en vecka .



Sitter och pratar med Alexandra nu , Har inte pratat med dnen sötisen på nästan en hel vecka. Och jag saknar henne. Men nu har ju jag blivigt sjuk också , så vi får se när hon och jag träffas igen .
Men ialla fall ,hon och jag snackade om allt möjligt och hon fick mig att börja skratta vilket jag inte har gjort på hela dagen typ , så tack gumman . Sen berättade hon en sak som fick mig förbannad men det tänker jag inte berätta för er för jag har ett privatliv. Och då får ni gå och vara nyfikna ..

Plus att jag måste skärpa mig mera nu . Jag ligger typ och sover hela dagarna nu när jag varit hemma och det är inte alls bra . Sa ju till er att jag skulle blogga så mkt jag kunde idag men det blev tydligen inte så mkt som jag trodde.. Och jag måste ha mer att göra om dagarna om ajg vill lyckas . Och blir lite arg på er läsare . Ni är ganska läsare ( ta inte åt er som redan gjort det ) .. Jag lägger upp en massa som jag vill så gärna att ni ska bli medlem i men ändå skiter ni i det .. Trogna läsare? Inte ett dugg . Tyvärr .

Åsikter från Frizzie !


Kommentarer
Postat av: alexandra

saknar dig med snuttan, krya på dig så får vi träffas så fort vi båda är friska! :)

2009-09-15 @ 16:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0