ensam hemma=läskigt.

Jag verkligen hatar att vara ensam hemma , vilket jag är just nu. Min bror är ju på kryssning och mamma och Acke är på hockey match. Så då sitter lilla jag här helt ensam och övergiven,rädd är jag med . Har ju berättat för er alla att jag verkligen hatar mörker , och speciellt när jag är själv . Min dörr är öppen till mitt rum och jag ser direkt ut i vardagsrummet , och där är det jäte mörkt så vågar knappt kolla dit utan att jag börjar tänka att det kommer stå någon mördare där när som helst .Haha ja jag har konstiga tankar i mitt huvudet , men jag är söt för det ändå . Haha !! Och om jag stäner dörren så kommer jag tro att det är någon som går utanför den , så jag önskar bara att dom kommer hem snart. Synd om mig , men tror inte dom är hemma förns om ca 2 timmar . Så får underhålla mig med att sitta här ;)


Oj vilken ren spegel vi har i hallen då
;) Är ganska söt va? har ju precis vaknat och inte ens fixat mig , nu blev ni lit förälskade va? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0