eller nej , känn dig lurad!

Moahaha, nu blev du allt lurad. ;)Eller okej jag hade tänkt att gå och lägga mig igen men jag ångrade mig ganska fort, tänkte mest att kan ju inte ligga i sängen hela dagarna och inte göra något . Nu får jag allt ta och skärpa mig. Men det är inte alltid så lätt när man är sjuk . Jag funderar på om jag ska in och ta ett bad , eller om jag ska ta det imorgon bitti .. Det känns mer som att det blir i morgon faktiskt ..Kommer ju vara hemma imorgon med för att bli frisk, alltså helt frisk.. Så vad ska man hitta på ?

Jo jag vet faktiskt inte, logga in på msn kanske och kolla om det finns någon rolig att prata med !
Jag vet en sak jag måste göra i morgon i alla fall . Städa rummet!!! Jag hatar verkligen när mitt rum är stökigt , det kan man verkligen inte tro så som det sur ut ibland men allt handlar om att man inte orkar , jag är lat det är jag och städar gärna rummet så sällan som helst. Men det måste göras så jag tar tag i det imorgon ..
Nej men vi hörs senare sötnosar ska kolla runt lite nu och lite sånt. Så puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0