Dagen..

Nu tänker jag vara jätte social och berätta hur min dag har varit ( för er som är intresserade).

Ja, gick upp klockan 7 för att städa rummet. Duktig som jag är så dammsugade jag med. Men igentligen , vilken normal person städar mellan 7-7.30 en tisdags morgon? Fast ingen som har sagt att jag är normal heller. Men i alla fall efter att städat så fixade jag mig och blev fin som vanligt (A). Sen tog jag på mig ett par byxor som satt as tajt när jag köpte dom men blivigt för stora nu . Men aja good for me ;)
Sen satte jag mig på bussen kvart över 10 och mötte Alexandra på stationen.Sen klockan 10 var det bara att sätta sig på bussen upp till skolan . Var ganska slapp dag,hade två lektioner. Samhälle där vi tydligen har börjat diskutera sex . Haha omogen som jag är så sitter jag självklart och garvar åt det ena och det andra. Efter samhälle hade vi lunch och sist Svenska . Tittade på film . Sen åkte jag till stockholm för att möta Jonas. Sen har jag varit med jonas fram till klockan kvart i 7. Och nu sitter jag här . Intressant va? ;)
Älskad av allt och alla !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0