då var det gjort.

Pratade nyss med min käre mor som är borta i Finland och jobbar . Hon skulle lägga in pengarna i morgon bitti. Så det blir nog bra. Ska försöka blogga så mkt i morgon bitti jag kan , för sen ska ju jag iväg och shoppa . Löshår ( tror jag ) mjukisdress blir det självklart . Har längtat så mkt efter att få en nu så det är sjukt ..

Vet att det varit jätte dålig uppdatering idag, brukar ju lägga upp 6-10 inägg per dag . Men vissa dagar är man bara för trött och gör annat och då blir det lite mindre .Så är det , ska ställa klockan på 7 nu så jag kommer upp och kan göra mig fin imorgon bitt ( Eller ja jag är alltid fin ).. Men vi hörs mer senare..

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0