avundsjuka eller vad?

Sitter och kollar runt på andras bloggar, har ju ganska tråkigt så har inge bättre för mig . Men på nästan alla bloggare som börjar eller är "stora" i sverige så har det hänt massa onödiga saker .. som tex en kille hade fått en hel parkbänk in kastad genom fönstret för att han bloggar? Men hallå det stinker ju avundsjuka på långa vägar .  Shit , ni som håller på att förstöra sök hjälp . Jag skule typ slå ner varenda j*vel som bråkade med mig , allvarligt . Jag är liten men tuff . Eller ja jag kan i alla fall stå och skrika hur länge jag vill , Sen får vi se vem det är som skrattar sist ;) blir antagligen jag !!
Men det allvarligt , tror dom allvarligt att genom kasta en parkbänk genom fönstret får en att sluta blogga? Nee jag skulle bara bli starkare och visa idioterna vem det är som bestämmer . Inte är det dom ialla fall . Som sagt Avundsjuka ligger i luften hos folk !!

Kommentarer
Postat av: Leia

Så sant så. Finns så många som blir avundsjuka. Fast det hjälper ju inte direkt mycket att bli det.

2009-09-20 @ 16:50:58
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0