Åhh ..

Jag blir så sur allvarligt !! Försov mig idag , och när jag säger till Acke att man inte kommer in i köket om man kommer försent så blir han arg på mig? Jag vet hur min skola fungerar inte han , eller ?!
Och så ringer min lärare mig och säger att jag kanske inte får något studiebidrag för att jag var sjuk förra vecka. Vad är det här . Dagarna blir ju bara bättre och bättre. Och plus att jag inte har haft något internet på hela dagen . Känns ju så där jätte roligt . NOOT !!

Men i alla fall , hoppas ni läsare har haft en bra dag idag, om man bortser från allt som har hänt dom senaste 2 dagarna har allt varit helt okej med mig.Och förlåt för att jag klagade på värsta texten igår , och jag tänker inte berätta för någon vad som hände igår.. Verkligen inte.
Men ialla fall , nu ska jag lägga upp lite bilder och dom kommer upp snart , så vi hörs helt enkelt om en liten stund .
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0