23:50- nattblogg.

Vaken ja, säger att jag är trött men ändå somnar man runt halv 2 som vanligt..

Tänker faktsikt bara skriva lite saker nu.Och bara skita i vad det är jag skriver om eller ja whatever..
Jag vill bara medela för er alla att jag älskar mitt liv just nu , tycker att allt går bra. Jag har en fin pojkvän som finns där . Bästa vännen Alexandra har man också . Så puss till henne ;)
Men det jag saknar i mitt liv just nu är shopping känns som att det var hundra år sedan jag shoppade. Så tänker faktiskt dra med mig Alexandra ut i stockholm när jag fått pengar . Eller så kanske man kan fråga mammsen lite snällt . Haha för mig blir det ingen "pappa betalar" utan det blir istället " Mamma betalar".
Och så mkt som mamma ställt upp för mig och köpt till mig och allt är helt underbart. Och jag vet att mamma läser min blogg så TACK MAMMA DU ÄR GULDVÄRD.
Så det är underbart att vara mig just nu , så alla bitches som tror att dom är något .Stiiik!
Så ja vad händer i helgen då , Onsdag snart om ca 4 minuter. Så om Alexandra är frisk så ska väl hon och ajg hitta på något , kanske dra till nån fest eller något liknande , annars blir det att vara med Jonas.. Kanske hyra film och bara mysa ! LOVELY!!

Imorgon kommer det komma upp hur jag dagens outfit blev .. Och eftersom jag varit sjuk känns det helt underbart att jag ska snygga till imorgon . Men ska väl lägga mig ner nu och försöka sova ska ju trotsallt upp om 7 timmar . Och vem behöver sin skönhetssömn, joo lilla söta jag . ! Så vi får höras mer i morgon .
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0