Vill utomlands...

Jag och Alexandra satt och pratade om gamla minnen som hänt i sommar.Det var då vi kom in på ämnet Arvika , vi var ju där i sommar hon och jag och 4 andra underbara tjejer. 5 dagar borta från tråkiga södertälje och alla föräldrar och allt skumt som hände. Det var hur underbart som helst , tror aldrig jag har haft roligare om jag ska vara allvarlig . Men i alla fall så snackade vi om vi kanske ska åka tillbaka nästa år igen ? För det kan ju hända att vi har jobb då och då blir det så mycket enklare att kunna betala allting igen och det skulle bli så mycket roligare med . Men tanken slog oss båda att nu när vi varit i Arvika så kanske vi ska åka nån annanstans? Och varför inte? Man lever bara en gång och då ska man hinna med så mycket som möjligt. Vi vill åka utomlands , ta en sista minuten resa till turkiet eller nån annan underbar plats på jorden . Jag är så sugen att göra det. Och vi får ju se, dom flesta av våra vänner fyller ju i början på året så då är ju dom 18 till sommaren , hur underbart är inte det då ;) sen är det bara att övertala sina föräldrar med . Jag sa så här till Alexandra " Ja , jag borde få åka. Om jag redan har varit i Arvika så varför skulle jag inte få resa 1000 mil hemifrån". Ganska smart sagt av mig eller hur ;)

Underbart eller vad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0