Vilket århundrade lever du på?



Du.. Sånt går mig på nerverna när man klär sig som ett fnask som precis ska göra debut på malmskilnads, om ditt förstånd övergår vad det är..

Menmmen man skall inte klandra folk, jag diggar din tröja:)

puss /Felicia



svar:
Alltså förlåt men jag vill inte vara elak mot dig nu . Men jag är så trött på att folk ska komentera hur jag klär mig. Det är väl ändå min sak om hur jag klär mig ? Eller du kanske har blivigt min mamma helt plötsligt?
Och jag sitter bara och skrattar åt dig gumman , för går du utanför dörren så ser du folk som är äldre och till och med yngre än vad jag är gå runt så här om inte ännu värre. Så vad har du att klaga på igentligen ? Jag är precis som alla andra. Sen vet ju inte jag om du skrev det här på grund av att du är avundsjuk eller om du vill bli som alla andra elaka bloggare?  Eller lever du på 1800-talet?
Alltså förlåt att jag skriver som jag gör men jag blir så hima irreterad. Tro inte att jag är en sån person som inte kan ta kritik , för det kan jag . Men tycker inte du har nån rätt att berätta hur jag klär mig för det vet jag bättre själv än va ddu någonsin kommer göra...
Så sköt ditt liv så sköter jag mitt . Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0