Var har jag varit?

Nu har jag äntligen kommit hem, då undrar ni vart jag har varit ?

Jag har följt med Acke och hämtade mamma på Arlanda flygplats. Vi stod i kö hur länge som helst därför jag är hemma 4 timmar senare. Haha sen åt vi på burger king. Mina nyttigheter går åt helvete, men skit samma så kan det vara ibland ;) Men nu är jag hemma , väldigt skönt. Bara det att jag är så jävla sur över att jag inte har en aning om vad jag ska hitta på imorgon.. Alla är ute och festar och jag ska sitta hemma som en luffare och inte göra något. Det stör mig något enormt..

Verkligen jätte kul . Nej nu ska jag gå och sura i ett hörn. Eller nej men åhh..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0