Vakna fortfarande?

Hej på er.

Kan verkligen inte sova, anledningen till detta är att jag börjar få ont i ryggen igen och benen. Det känns som den gången då vi trodde att det var fel på mina njurar. Vet inte riktigt vad det var då. Men nu känns det som att det är likadant fast mer åt låren nu. Det känns inte som växtvärk,träningsvärk eller något annat. Utan det gör fruktansvärt ont... Jag har märkt att jag råkar ut för alla dåliga saker minst en gång i veckan ;)
Det roliga är att jag förstår inte alls hur jag bär mig åt, utan det är helt sjukt... Hoppas att det gått över till imorgon. För just nu kan jag knappt sitta upp eller böja mig ner och det är samma "symtom" som jag hade sist detta hände. Och det skulle inte alls vara kul om det hände igen för det gjorde så ont att jag inte kunde sova på nätterna.

Och jag tror att jonas börjar bli lite trött på att jag gnäller att jag är sjuk och har ont överallt..Så förlåt baby för det, men jag är en skänslig liten flicka och det får du allt leva med ;)<3
Men om vi har tur så går det över till imorgon, och tack älskling för ditt fina sms <3 Du är underbar. Vill bara att du ska veta det <3

Nej men dags för "storbloggerskan" och arbetaren att sova nu. Har en lång dag framför mig imorgon. Det som är bra är att man får frukost och lunch i stadshuset så det betyder att jag inte behöver äta en onyttig frukost här hemma... Utan det gör jag på praktiken ;)
Haha men som jag alltid säger innan jag loggar ut för natten så ses vi imorgon bitti då jag tvingar mig upp såååå, tidigt som möjligt. Vilket blir exakt klockan 6. Usch usch . Aja det är snart helg säger vi . Något att se fram emot . (Eller inte) Berättar varför imorgon.
Men natti , nu ska jag äntligen lägga mig ner igen med min onda rygg och mina onda ben . Jag börjar allvarligt tro att det här är ett tecken på att jag börjar bli för gammal. Rullator nästa tack ;)<3

Juste en sak till.. Jag går från serie till serie, först var det CSI Las Vegas,sen var det King Of Queens och nu är det en alldeles ny serie ( tror jag) som heter "The Vampire Diares" . Påminner väldigt mycket om Twilight. Men men den är väldigt bra.. Så det blir mer av den kan jag säga.. Gillar ju såna serier..

God natt babes. <3


Kommentarer
Postat av: [MICKESEGNA]

Hejsan, du verkar trevlig och snäll, fin blogg också :)!



Jag är med i sommarfreaks fototävling om att vinna ett uv-filter till min systemkamera och jag skulle verkligen behöva ett sånt. Har inte råd att köpa nämligen, kameran kosta en del. Skulle du kunna hjälpa mig genom att rösta på min bild. Bild nummer 1. Snälla :)?



Klicka här nedan för att rösta, tipsa gärna andra om det. Du har tills imorgon (tisdag) klockan 22.00 på dig. Du är verkligen bäst om du gör det.



http://sommarfreak.blogg.se/2009/october/finalisterna.html#comment



Kommentera gärna tillbaka, älskar att läsa vad folk svarar :)!



Kram på dig!

2009-10-20 @ 00:23:33
URL: http://mickesegna.blogg.se/
Postat av: monia ♥

hej, fin blogg du har :) jag har ett tips till dig, en sida där man samlar poäng och får hem presentkort på skor direkt hem i brevlådan. Alltså GRATIS SKOR Låter inte helt fel va? Bli medlem på den här länken och börja samla poäng du också!

http://www.gratisskor.se/Register.asp?r=15779

2009-10-20 @ 01:15:50
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
Postat av: Micaela

Har också nyss börjat se the vampiries diaries :) Den är jättebra!

2009-10-20 @ 16:33:33
URL: http://micaelaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0