VAKEN!

Hej på er.

Vaknade för inte alls för så länge sedan , det första jag fick göra vad att ställa mig och diska. Men vad ska man göra livet är inte rättvist alltid. Fick ju sova i en timma innan mina " kära" storebror kommer in och skriker att jag ska ut och diska. Det var väl ljust snyggt att väcka sin söta lilla syster på det sätter ;) Haha nu när jag ändå är uppe så blir det väl att sätta på musik. Alltså jag vet faktiskt inte vad jags ka skriva om idag. Har ju inte hänt ett piss alltså. Jag vill börja praktisera för det finns säkert hur mycket som helst att berätta för er då ju ;)

Men juste, det snöade här i södertälje idag. satt på bussen ner till stationen så började det snöa ganska mycket fast i bara 5 minuter. Hur sjukt är inte det?  Jag blev ju faktsikt glad att det började snöa , för på ett sätt är det mysigt med snö när man är inne . Haha men så fort man går ut och känner hur kallt det är då är det inte lika mysigt med snö längre.



Jag vill inte se ut så här längre, jag vill ha en plattång och göra mig fin... <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0