Vaken fortfarande ..

Hej på er.

Jag har legat och titat på film i snart 4 timmar eller hur långt det nu blir . Tittade först på Casper ni vet den där barn filmen man älskade när man var liten ? :) <3
Sen blev det filmen slumdog millionare som Alexandra har tjatat om att jag ska se , och jag håller med henne att det var en väldigt bra film. Men jag har sätt bättre.. Men ja den var bra, lite otäck ibland och inget som ska ses av en liten flicka som mig själv. Haha nej då jag är stor ;) Fyller ju 18 om ca 9 månader..

Men ialla fall , jag är fortfarande vaken som ni ser , ni trodde väl inte på allvar att jag skulle sova klockan halv 6? visst jag hade ont i huvudet , men det finns hjälmedel till sånt :) Sen att jag var trött var för att jag hade precis duschat , fast igentligen så är jag alltid trött...

Sen hur det blir med löshåret så blir det att jag hämtar ut det i morgon, vilken tid vet jag inte riktigt än. Utan mamma smsar säkert när hon har lagt in mina pengar på mitt kort. Sen så får jag sitta och vänta på acke . Fast tror inte jag behöver vänta så länge eftersom att jag antagligen kommer sova till klockan 12 i morgon eller något sånt. Sen kommer det ju ta minst 1½ timma för mig att sminka mig , hitta kläder och fixa håret . Så dagen går fort hoppas jag. Sen när jag hämtat ut det ska jag sy fast clipsen och sen prova och bara njuta av att jag äntligen får långt hår.  Och då menar jag LÅÅÅÅNGT hår.. Det var ju 55 cm på längden stod det ju så jag får hoppas att dom inte ljög om det för då blir jag sur och ska skriva ett hatmejl till dom ;) Jag är så mogen av mig ibland så det är helt sjukt eller vad säger ni? 
Sen om håret är för ljust för mitt hår så får jag nog dra till ica maxi och köpa blekningsmedel så det löser sig allt .

Juste jag skrev ju tidigare i veckan om att jag hade beställt två gånger på den där hemsidan ang löshåret. Så jag skickade ett mejl nån timma efter och skrev vad som hade hänt. Det blev ju ett fel för när jag hade tryckt på "beställ" så blev det error typ eller ja det stod så på datan i alla fall .Så jag gjorde om allt.Men sen när jag kollade min mejl hade jag tydligen beställt två gånger. Så det var lika bra att be dom att ta bort en beställning vilket dom gjorde för fick bara en blankett om att hämta ut på posten, Och priset var 436 kr som det kostar för en . Väldigt billigt eller vad säger ni?
Jag är nöjd som fan, men vi hörs mer senare. Ska in på msn nu och se vilka muppar som är inne :) <3

puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0