Vad var det jag sa

Hej på er.

Har så mycket att berätta för er. Men vill inte ta allt på samma gång så därför väntar jag typ 1 timma i mellan eller så . För annars kommer jagi nte kunna ha något att skriva om ikväll eller något sånt. Så lika bra att spara på allt ;) <3

Men i alla fall, jag sa ju imorse att min dag skulle bli hur perfekt som helst. För det första så kan ajg smsa igen. Har ju inte kunnat det på ett tag men nu så.;) Sen gick det otroligt bra på praktiken förutom att jag tappade lite saker, gick in i saker. Brände mig och lite sånt. Men det ingår i köks och serverings arbetet.. Sen när jag kom hem så Hade mamma fixat om mitt rum helt totalt , städat och allt . Ska ta lite bilder sen . Och gissa vad som låg på min säng... En PLATTÅNG!!! Fatta glad jag blev, helt sjukt glad man kan bli för att få en plattång som man saknat i snart en månad. Haha sitter fortfarande och ler över den. Men ska faktiskt prova och se om den funkar som den ska nu, och sen ska jag faktiskt in och duscha , eller vet inte om jag tar duschen mot kvällen , känns skönare så.. Japp då blir det så . Men vi hörs snart när jag plattat håret och få se hur snygg jag äntligen kan bli igen . Kommer så klart en bild ;)<3

Kommentarer
Postat av: carolin

Hej! (=

Vilken fin blogg du har' Hur är det med dig?

KRAM

2009-10-21 @ 17:28:20
URL: http://mangoliiike.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0