uttråkad .

Hej på er.

Har nyss ätit. Och nu är jag precis lika uttråkad som innan. Vet inte vad jag ska göra. Alla mina vänner är på fest. Och jag sitter här hemma KUL! Anledningen är att jag inte ens är bjuden till den festen och för att jag är sjuk. Det brukar vara så . När det är fest så snackar ingen med mig! Fast det finns olika anledningar till det så.. Men i alla fall . Kanske dags att börja skaffa nya vänner?  Haha , vet att det låter hemskt . Men menade att man kanske kan ha fler att "välja" mellan när alla dom andra är upptagna .
Nej jag får nöja mig med dom jag har, det är ju trotsallt dom bästa jag har.. Nån som kan komma på något förslag ? Jag orkar verkligen inte sitta här och glo in i data skärmen. Har gjort det för många helger nu..Nu börjar jag blir jätte irriterad igen ... 

Längtar tills jag är 18, det är då allt roligt händer. Men nej nu är jag bara 17 .. Och det suger något stenhårt! Jag vet inte ens vad jag ska skriva om. Förstår ni hur uttråkad jag är ?!
Nej usch ,ska se om det finns någon jag kan prata med eller något . Blir bäst så .. Hörs helt enkelt snart igen då .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0