Usch , neej .

Man märker hur ointresserad man blir av er läsare när man inte bloggar på ca 24 timmar . Men jag förstår er , det är väl inte så jävla kul att läsa en blogg som inte uppdateras inom 5 timmar! Rätt borring ! Så jag måste skärpa mig om jag vill ha kvar er gulliga läsare. Sagt det så många gånger förr men får typ ångest när jag kollar in min statestik så har det sjunkit med ca 20 personer . Nej usch det är inte kul att se alls . Så nu ska jag allt skärpa mig och blogga vare sig jag är med Jonas eller någon annan .

Juste imorgon är det skolfoto med , känner mig inte alls taggad för det. Ska ju in i köket i morgon bitti klockan halv 9 till fyra . Förutom vid klockan 2 då jag ska ta det här misslyckande till skolfoto . Det betyder att man inte kan slänga på sig mjukisdressen eller något annat slappt , nu måste man göra sig super snygg också .Ja jag får hoppas att nån tar med sig en plattång till skolan i morgon för annars måste jag ha uppsatt och... FUCK NO att jag har det. Sen måste man packa ner smink i väskan och hårspray och ha på sig snygga kläder . Man vill ju vara perfekt för någon sånt här .. Aja får se hur det blir i morgon .



Bjuder på mig själv idag . nice va

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0