usch då.

Hej på er.

Känner att det är jätte dålig update idag. Det är för att jag sitter och väntar på mamma , och verkligen inte kommer på något att skriva om. Men det blir bättre fram mot kvällen då mamma ska hjälpa mig om hon nu inte kommer med ursäkten att hon är för trött eller att vi gör det i morgon bara för att.. Då kommer jag blijätte sur , och det vill vi inte ;)
Plus att jag inte har ätit något på hela dagen , har inte orkat helt enkelt . Jag kan erkänna att allt det här med mittlöshår har gjort mig trött på allt . Så när jagf väl fått det fixat så kommer jag bli glad igen och skriva och allt sånt som jag gjorde innan det där förstörde mig. Haha , usch så hemsk jag låter.. :)

Känner hur magen kurrar och det är inte alls bra så ska nog ta något och äta nu. Kanske blir på lit bättre humör då..

Men vi hörs så fort jag har något att berätta så klart <3 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hello! :)

var gärna med i veckans blogg hos Mig!

Desto mer du kommenterar desto större chans blir du en av dom slumpade! (; Så ta chansen!



Puss & Kram!

2009-10-29 @ 15:31:24
URL: http://noescape.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hello! :)

var gärna med i veckans blogg hos Mig!

Desto mer du kommenterar desto större chans blir du en av dom slumpade! (; Så ta chansen!



Puss & Kram!

2009-10-29 @ 15:31:24
URL: http://noescape.blogg.se/
Postat av: emma

fin blogg!

2009-10-29 @ 19:37:54
URL: http://ecaxelssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0