trött som f*n

Nej men hej på er sötisar.

Nu har ajg vaknat , eller sov i nästan 2 timmar.Det var mycket att kämma in när jag sa att jag skulle sova. Blev ju mat mitt i allt och lite sånt där smått och gott .
Men i alla fall , jag vet att jag ahr uppdaterat allt så jävla dåligt idag.Och det är pga att jag har en sån jävla kvinno vecka så det är sjuk. Och sak till som jag undrar, är Dessie död eller?
Hon skrev senast klockan 3 i natt. Hon har inte uppdaterat sin blogg på måååånga timmar och hon som är så aktiv annars på den.  Nu undrar jag faktiskt . Nån som vet vart hon är?

Imorgon är det Fredag, tror inte det händer så mycket om jag ska vara ärlig. Undrade om Alexandra ville gå på bio , men hon skulle tydligen upp till Stockholm med Simone och Linn. Så jag får sitta hemma den här fredagen och nästa fredag med . Känns ju jätte kul. Eller inte !
Nu måste jag leta efter mitt örhänge som rullade ner på golvet när jag satte mig här . Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0