Trött och hemma nu.

Hej på er.

Har nyss kommit hem från skolan är verkligen trött efter idag. Provet var nog det jobbigaste jag varit med om. Det var inte bara det att det var jobbigt, det fanns inte alla grejer som man verkligen behövde. Och våran lärare kom inte till skolan för än när vi var klara och då när vi hade lagt upp all mat jätte fint på tallrikarna. Ja då var det helt plötsligt fel det som vi gjort. Alltså jag och Alexandra blev så förbannade... Sen bråkade jag med en dum jävel till lärare som skulle ha 100 spänn av mig om han hittade det jag behövde. Hallå vem tror han att han är ? Han är väl lärare för att hjälpa mig ? eller har jag helt fel ?
Men jag fick nog G i betyg. Och idag var det sista skoldagen på hela året. ;) Hur underbart är inte det, fast vi ska ju ut i praktik 9 veckor nu så det kommer bli minst lika jobbigt det så.. Hmm , ja i morgon är det fredag, (Äntligen) . Har verkligen längtat, ska nog hem till Alexandra då vi får se om det blir fest eller hur vi nu gör . Hemma tänkerjag då inte sitta en fredags kväll igen . Simone sa något om att hennes kusin hade någon fest i hölö .. ;)
Aja vi får se vad som händer imorgon helt enkelt .



Låten börjar 40 sekunder in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0