Tänker lägga mig i sängen nu.

Hej sötnosar.

Funderar stark på att gå in i badrummet ,tvätta bort mitt smink och borsta tänderna. Sen flyga rakt in under täcket och snarka som aldrig förr ;)
Haha , nej men känner mig hur sliten som helst just nu. Plus att jag inte har varit med min älskade pojkvän på snart 10 dagar. Tänk er själv vad deprimerande det är.. Men imorgon kommer jag vara hur sysselsatt som bara den så den dagen kommer gå fort. Känner att jag vill ha lördag nu och inte alls om 4 dagar..

Men nu ska jag faktsikt göra som jag sa i början av inlägget .. Tvätta bort sminket och borsta tänderna. Sen ska jag faktiskt lägga mig ner och kolla på film som jag alltid gör innan jag somnar gott under mitt barbie täcke och min barbie kudde + 5 andra kuddar. Men vet ni vad som skulle vara det bästa att somna brevid just nu . En jonas <3

Jag vet att jag tjatar som fan om honom, men tänk er själv att vara utan den som betyder mest i nästan 2 veckor. Knappt höra något ifrån honom, inte höra hans röst eller någonting. Tror ni ocksås kulle känna som jag . Jag är nästan på gränsen till att bryta ihop . Men så svag ska jag inte vara...
Jag är stark jag klarar det mesta jag..

Men vi hörs mer i morgon när jag vaknat och ätit en underbar nyttig frukost. Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0