Tänker aldrig ta den.

Hej på er..

Jag tänker aldrig ta gris- sprutan. Och varför ? joo det finns bevis på att folk blir hadikappade av den, just därför tänker ajg adlrig ta den . Tänker inte riskera mitt underbara liv för att sen bli helt störd i huvudet . Jag menar , varför ska man förstöra sitt liv för en liten spruta. Jag har inte blivigt sjuk av den. Och om jag blir så finns det medecin. Jag kommer aldrig dö av den . Hälldre ligger jag inne på sjukhuset än att ta sprutan. Så känner jag ialla fall . Sen alla dom som har tagit sprutan , grattis till er att ni inte blivigt sjuka eller blivigt förlamade..
Den här videon gjorde så jag ångrade mig .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0