tack tack tack tack..

Hej på er.

Jag har varit hemma i snart 2 timmar . Har inte hunnit blogga idag tyvärr för att jag hade så himla brottom till bussen i morse. Förlåt så mycket , och sen slutade jag vid 3 men satt nere vid stationen med Alex till 17.00. Och hade ganska mycket problem med internet nu med så jag märker att det här inte är min dag . Usch usch .
Och som dom flesta vet så fick jag ett litet utbrott igår för att jag skulle vara så smart och ta bort en annons från bubbleroom för att den satt så fult att jag förstörde hela min design på bloggen .
Så det var bara för mig att kontakta Emelie ( Emmelius.blogg.se) eller va dhon nu heter på bloggen ska kolla upp det sen . Och jag trodde verkligen inte att hon hade tid att fixa min blogg . Men det hade hon så stort tack till dig gumman <3
Blev faktiskt på jätte bra humör när jag såg att det blev fixat igen , och jag tror nog att jag har förlorat nån läsare pga att jag var så klantig men det ska absolut inte hända igen . Jag lovar er det. Jag hoppas att eran dag har varit bättre än mig . Jag har inte kunnat smsa med någon på hela dagen för att mitt abonemang inte är betalt än på mobilen så blev ganska sur i morse när jag upptäckte det. " Provet" vi hade idag gick faktiskt jätte bra. Och på idrotten fick jag veta att jag och Alexandra och Simone fick G+ på våran origentering som jag klagade på för några veckor sen .  Så det var väldigt kul ...

Imorgon ska jag och Alexandra till stadshuset och prata med hon Monica som ska vara våran praktik-ledare ..

Jätte trött idag, jobbigt att vara på topp .  Och jag vet faktiskt inte varför mina händer ska vara med överallt xD<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0