Svar på tal bitch.



Nu har jag börjat som alla andra, och eftersom att mina läsare frågar mig så måste ju jagvara söt och svara på dom.


Vad händer ikväll? :)

svar: Ikväll så ska jag bara ta det lungt, om ni har läst min blogg tidigare så har jag haft problem med halsen så det blir att ta det lungt ikväll .

Ska du hitta på något speciellt i helgen?

svar: Nej inte riktigt, ta det lungt , titta på film och lite sånt.

vilken är din idolfavorit?=)
Svar: Det är så många så det var en svår fråga , men jag gillar hon Tove och hon med det fina håret som tyvärr åkt ut , kommer inte ihåg vad hon heter tyvärr.

hur är det med dig denna dag? PUSS

Svar: Jo jag mår väl ganska bra. Äter halstabletter och dricker massa vatten . Dumma hals haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0