Sovit i 5 timmar

God morgon på er!

Vaknade klockan 10 av att solen lyste på mig . Det är väl jävligt typiskt att solen alltid ska skina när jag är sjuk.
Men idag tänker inte jag vara tråkig och se ut som värsta luffaren , tänker faktiskt sätta mig ner och sminka mig idag . För vem vet det är ju fredag då kanske det blir att man åker iväg med mamma eller någon.
Och det blir tyvärr ingen pojkvän i helgen eftersom jag inte vill riskera att smitta honom . Så det blir en väldigt lugn helg helt enkelt ;)

Juste den där knölen jag skrev om igår som satt på halsen!? Den är fortfarande kvar. Jag har säkert cancer eller något och kommer dö inom 1 vecka , Haha. Skoja bara . Jag kommer aldrig dö . Synd om er som kommer få dras med mig i resten av era liv . ;) Ni blir säkert bara glada!

Men nu ska jag göra lite frukost , och om jag inte hittar något får jag vänta tills mamma kommit hem. Tror att hon är och handlar just nu . Men vi hörs senare.

( Juste visst är jag vaken tidigt skillnad från igår ? )

Kyss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0