Sova

Nej men hörrni.

Även fast jag redan sovit i ca 2 timmar idag, så tänkte jag lite så här att jag ska gå och lägga mig i min sköna säng. Under mitt barbie täcke som Jonas älskar så himla mycket ;)<3
Han är bara så avundsjuk för att han inte har ett barbie täcke hemma.
Men älsk, du kan få det när jagh ar tröttnat på det. Lovar <3 Blir du glad då? haha <3

Nej men ska upp 6 i morgon bitti vi hörs antaligen mer då. Så ni får ha en fortsatt trevlig torsdagskväll, ni som är vakna nu då <3 Men vi hörs helt enkelt i morgon .

Föresten , vill bara fråga . Nån som vet vad som har hänt med Dessie? Jag börjar bli lite smått "orolig" Eller nja inte orolig direkt mer fundersam hur hon tänkte nu.. Hon har lixom 50 000 läsare om dagen och hn har inte bloggat på 24 timmar snart. Hur tänker puckot helt ärligt?`Jag förstår mig inte på den tjejen . Aja får väl hoppas att hon skriver något  imorgon annars kommer väl nån stalket till henne ringa polisen och anmäla henne som försvunnen;)

god natt <3


Natti <3
Ha det så kul i New York Älskling <3 vi ses om 8 dagar ?

Kommentarer
Postat av: Tobias

Fixat min blogg nu skriv vad ni tycker! förresten allt bra?:)

2009-10-22 @ 22:46:16
URL: http://twaltin.blogg.se/
Postat av: Jonas

Klart vi ses snart älskling! :D I Love you!!!! <3

2009-10-23 @ 07:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0