Sov i nästan 12 timmar .

God morgon på er.

Nu har jag äntligen vaknat. Sov nästan i 12 timmar i natt. Vaknade för ca 20 minuter sen och nu är klockan 12:21 och tror jag somnade runt halv 1 i natt pga att jag hade så ont i halsen och hostade. Men sen när jag väl somnade så vaknade jag inte ;) det märks att jag inte sovit bra dom senaste dagarna.
Ska snart äta frukost , tror ajg ska dricka Juice om min hals tillåter det. Sen ska jag in och duscha känner att jag behöver det. Sen ska jag sätta upp håret och ta på mig mjukisbyxorna och börja göra lite läxor och sen när Alexandra har slutat ska jag åka ner på stan och ge henne pengar som jag lånade av henne igår för medecinen ;) Vet inte vad jag ska göra idag förutom att göra lite läxor . Helt otroligt va ?   ;)

Oj så trött lilla jag är . Har världens finaste morgonfrilla med jag vet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0