sorry.

Hej på er.

Haha, jag sov som ett litet barn innan mamma kom in och väckte mig efter 2 ½ timma senare. Jag höll nästan vad jag lovade er i alla fall . Det är väl ganska bra gjort utav mig ?
Riktigt skönt att sova, bara det att nu komer jag vara uppe halv natten , men det gör väl inte så mycket . Är ju ändå ledig i morgon så .. Sååå vad ska man nu hitta på ?

Jag vill göra ett videoinlägg men jag är faktsikt för trött för att fixa mig lite , jag känner hur allt smink bara är i hela ansiktet . Haha ;) Kan nog videoblogga i morgon när jag är hos Alex eller innan jag åker till henne.
Juste tack till er två som gillade min naglar och frågade hur jag gjort , men det är faktsikt bara lösnaglar <3 Så det är inte så svårt att fixa dom snyggt på 10 minuter . ;) Så nu vet ni det . Haha. Så gulligt att ni trodde att det var riktiga<3 kan man göra annat än att älska er läsare?:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0