Söndag...

Godmorgon på er.

Eller ja , jag vaknade för ca en timma sedan. Vilket är ganska konstigt eftersom att jag gick och la mig klockan 3 i morse. Och idag är det jätte tråkiga söndag. Det kommer inte finnas något att göra och då menar jag absolut inget att göra. Söndagar är nog det värsta som finns...
Funderar på att bara ligga hemma idag och verkligen ta det lungt. Vet inte ens om jag orkar ta på mig smink eller något . Blir nog mjukis kläder idag. Får börja med allt det roliga imorgon. Även fast jag tror att det här lovet kommer vara hur tråkigt som helst så får man göra det bästa av det. Eller vad vet jag ? det kanske blir jätte roligt ;)

Nej men nu ska jag ta och vänta på att mamma ska komma hem. Färskt bröd på morgonen är bäst som finns ;)<3
Juste, mina "nyttiga" vecka börjar i morgon. Har ju sagt att jag med ska börja med ett mat schema fast tror nog att det kommer gå åt helvete , haha ;)
Men man får aldrig reda på något om man inte provar så det ska jag allt ta och göra... Och mitt löshår kommer antingen i morgon eller nån gång i veckan. Får be mamma att lägga in min studiebidrag så fort jag får brev hem på posten;)<3



Dom här ska nog bli mina om några år ;) Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0