sömnlös natt.

God morgon sötnosar.

Jag är så jävla trött just nu så det är sjukt. Från att jag sa god natt till er så försökte jag verkligen att sova runt halv 2.Men nee då ska kattjävlarna börja springa runt på rummet och Sotan blir helt för virrad och började mjaua och hopps upp i min säng . Rev mig i ansiktet lite löst för att jag skulle släppa ut henne . Och Acke låg där ute i soffan och snarkade som bara den . Så jag somnade runt halv 6.. Visst låter det kul ;)
Det var det verkligen inte, men fick sova i minst 5 timmar i alla fall så det känns ju skönt på ett sätt i allafall . Men nu ska jag göra mig snygg och sen äta frukost. Mamma har satt in pengar på mitt kort nu så om några timmar så har jag mitt löshår :)<3

Och eftersom att jag beställde platina blond så tror jag att jag måste tillbaka till ica Maxi och köpa 2 paket hårfärg. Eftersom att jag hrså tjockt hår och har utväxt så är det nog lika bra. Eller vad säger ni?<3

Aja vi hörs om nån timma hörrni då jag är redo och klar


Jag för snart 3 år sedan , i mitt gamla löshår .. HUR SNYGG?

hur snygg var man inte för 3 år sen lixom. Hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0