Snart lov

Det är ju snart höstlov hörrni . Fan vad jag har längtat på sätt och vis . Det dåliga är att Jonas drar till New York och lämnar mig här i kalla sverige ensam . Inte för att det är så mycket varmare där än här men ändå ;(
Som tur är så är jag ju ledig en heeel vecka vilket betyder att det bli massa sova och hoppas det blir en hel del party nu . Ska låta dagarna flyga förbi så att Jonas kan komma hem fortare. Och jag vet att du läser min blogg Jonas , så du är töntig ;) <3

Funderar starkt på att sova lite, jag är så himla trött idag, det är helt sjukt . Jag får typ ångest måste jag säga nu när min praktik har börjat. Känns som att jag inte orkar göra någonting . Okrar inte ta bilder på mig själv, videoblogga eller skriva långa eller roliga inlägg. Skärpning på mig alltså..Vill hålla mig vaken nu och sitta och tänka lite och kolla runt på nätet och se vad jag kan skriva om. Men ögonen säger faktiskt ifrån lite känner jag. Kanske ska ta en lite tupplur på 40 minuter. Och sen vakna och vara på jätte elakt humör?
Nja, känns ju lite så där . Vill ju inte heller gå och lägga mig allt för tidigt ikväll heller. Men vi får se helt enkelt hur allting blir idag.

Hoppas att dom har två veckorna tills vi får pengar gå fort alltså . Känner mig hur ful som helst utan plattång och det gör mig deppig på riktigt alltså . Vill inte vara ful längre, vill ha platthår och inte mitt fluff.
Men men snart så ska jag åka till media market och köpa den där billiga plattången . Och går den sönder efter en månad eller ett år så dödar jag nån helt ärligt ;) <3

Kommentarer
Postat av: Jonas

Jahopp, nu är man töntig också ;)

2009-10-20 @ 20:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0