Skönt att sova ut .

God morgon på er. :D





Sovit gott? Det har verkligen jag gjort,med tanke på att jag somnade runt halv 5 i morse så borde jag typ och ligga och sova nu . Men neej jag har vilat ut tillräkligt känner jag. Var lite seg i början när jagskulle upp och diska. Men nu är jag väldigt pigg och förväntar mig mycket av den här dagen ;) Och bara för att jag skrev så , så kommer den bli jätte dålig. Alla i familjen jobbar förutom jag på lovet nu. Och jag känner mig lite kass om jag ska vara ärlig. Till och med min omogna bror som är ett år äldre än mig går upp klockan halv 6 varje morgon för att jobba på ett lov!!!
Men vem vet jag kanske också har ett jobb och tjänar mina egna pengar när jag är 18. Det får vi se då :)

Så vad ska ni hitta på första dagen på lovet då?  Tell me!!

Jag ska börja dagen med att vänta på att posten ska komma, som ni vet så väntar jag på mitt löshår. Så vi får allt hoppas på att den där lilla "posten"-lappen ligger där nu när brevbäraren kommer ;) Annars blir jag jätte besviken och lägger mig ner i hallen och börjar skrika och gråta som ett litet barn . Haha, neej skoja bara.. eller? ;)


Planer för vad ajg ska skriva om idag....

Dagens planer.
Början på mitt ny nyttiga matschema.

Det var inte mycket jag kom på , men det kommer väl mer under dagen hoppas jag . Dagen är lång som sagt. Och den har nyss börjat för mig ;)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0