Skoja !

Hej på er.

Jag ska inte sluta blogga, skojade bara lite där . Eller faktiskt så tänkte jag mer att jag ville sluta blogga. Även om jag bara fick en komentar så har massa folk frågat mig varför på olika sätt . Och jag har inte ett riktigt svar till det. Jag sa det bara. Men jag har bestämt mig att jag inte ska sluta. För jag vet att på ett sätt kommer jag att sakna att skriva om mitt liv och min vardag för er fina läsare.Så det blir så att jag fortsätter, men jag blir nog snällare nu i stället för jag känner att jag vill inte vara den där kyliga elaka personen längre. Det passade verkligen inte mig . Så ska nog bli lite mer som Foki ;)
Jag vet att jag inte alls varit snäll mot någon på min blogg sen jag började, så förlåt till alla som tagit illa upp eller bara tyckt dåligt om mig . Ni vet vilka som ska ta åt er. Jag har legat och tänkt på om jag ska lägga upp det här inlägget länge nu och bestämmer mig för att göra det. Igentligen borde jag sova nu.För ska upp om några timmar. Men eftersom jag har haft så dåligt samvete över vad jag gjort och vad som har hänt så har jag inte kunnat sova än. Just därför skriver jag det här inlägget . För att säga Förlåt !!
Men ska titta på King Of Queens och försöka sova, för jag är verkligen trött. och hoppas att huvudvärken försvinner . Bara det att nu när jag blivigt mitt "snälla" jag så vet jag inte vad jag ska skriva. Kanske ska ta upp samma sak som jag gör nu fast vara snäll istället . Det skulle nog göra folk glada. Eller jag vet inte om antalet besökare sjunker eller ökar det få vi allt se i morgon . Men jag tror det kommer sjunka men skitsamma . Palla vara någon man inte är . Eller vad säger ni?

Vi hörs mera i morgon sötnosar. Nu ska jag försöka sova. God natt <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill du rösta på mig via länken nedan?? Har 11 platser kvar att klättra innan jag ens har chansen att få gå på BlogAwards.

En av er läsare kommer även att få följa med=)



http://www.tv4.se/1.1173520?i=231



Mvh http://hileasoltun.blogg.se

2009-10-12 @ 03:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0