Skit måndag

Hej på er.

Är hemma nu och vill bara lägga mer ner och sova bort hela den här fucking dagen .
Hela måndagen har gått åt helvete. Usch , Dagens första tabbe började i köket då jag skulle skära kött i  bitar . Ni tror inte att jag skär mig i fingret då? KLART SOM FAN ATT JAG GJORDE . Sen var det skolfoto gick väl sådär . Alex sa att jag blev fin på kortet . Mmm men sen märkte jag att hela väskan var helt blöt och då visar det sig att hårsprayen har läckt så mitt busskort är annat än fint just nu.Och mamma kommer inte bli glad , och det betyder att jag behöver 410:- till ett pluskort . Om det ens går att byta ut det jag har nu . CP DAG !!
Sen när jag kom hem fick jag ställa mig och diska , och torka upp katt spya. Höll på att spy själv . NICE DAG VA? Nu ska jag lyssna på musik och lugna ner mig för jag är så jävla förbannad på mig själv just nu . Jag är mest orolig över mitt busskort , det är väl bara en tidsfråga innan jag inte får gå på bussen... ÅHHHH !!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0